reklama

Keď podradnosť zvyšuje rating

Z princípu som nesledoval Mojsejovcov, Big brother, ani Vyvolených. Povedal som si, že je to primitívne. Nikdy by mi nenapadlo, že to budem niekedy aj ľutovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ale ľutujem. Vždy raz týždenne, keď v utorok večer na jednotke dávajú SOS. Majú svojský humor, najprv sa mi zdali trápni, ale nejako si ma získali. Možno si kvôli nim občas pozriem aj Vyvolených, aby som mal aspoň malú predstavu. Paradox. Paródia sa stáva reklamou.Čím podradnejšie relácie vznikajú, tým viac klesá aj vkus televízneho diváka. Mnohé relácie môžu Mojsejovcom ďakovať za zvýšenú sledovanosť. A na záver ešte jedna poznámka. Norika Mojsejová v porote Nákupnej horúčky? Proti gustu žiadny dišputát. Ale predsa len, výzor iných ľudí by mali hodnotiť ľudia, ktorí majú aspoň štipku akéhosi odhadu všeobecného vkusu.

Stanislav Štalmach

Stanislav Štalmach

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek učiaci sa na vlastných chybách...ale to sme asi všetci Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu